Üdülés Horvátországban az Adrialinnal

Service

Kérdések és válaszok a foglalás menetével kapcsolatban.

I. Három lehetősége van a startoldalon keresztül egy megfelelő nyaralót keresni:

  1. Egyszerű keresés:
    Kérjük, itt adja meg utazásának adatait!:
    Kattintson a "Keresés" gombra! Az összes jelenleg rendelkezésre álló szálláshely megjelenik.
    Naptár:
    Ha az érkezési vagy elutazási mezőre kattint, felugrik a naptár. A hónapok megnevezése mellett található balra és jobbra mutató nyilak segítségével válthat a hónapok között. Alternatívaként a hónapokra és évre vonatkozó mindkét kiválasztási mezőt használhatja. Csak kattintson a megfelelő dátumra és ez már be is kerül az érkezési ill. elutazási mezőbe.
    Teljes kínálatunk:
    Ha Ön egy ország teljes ajánlatát akarja megjeleníttetni, először válassza ki az országot, aztán a régió és helység kiválasztási mezőben válassza ki a „mindet” mezőt és a többi mezőt hagyja üresen. Ezután kattintson a „keresés indítása” gombra!
  2. Részletes
    keresés:

    Kattintson a „részletes keresés” gombra a bal oldali menüben! Lent az űrlap további része is felnyílik.
    Itt adhatja meg a speciális keresési kritériumokat. Ha ezt megtette, kattintson az oldal alján található „keresés” gombra.
  3. Közvetlen keresés
    A főmenü alatt jobbra fent található a „közvetlen keresés”, itt lehetősége van arra, hogy bizonyos objektumot közvetlenül kikeressen.
    Adja meg a keresési mezőben a kiválasztott nyaraló objektum nevét és kódját. Az első három számjegy beadása után Ön javaslatokat kap a keresésre, amelyekre rákattintva elfogadhat. Ha egy javaskatot sem választott ki, kattintson jobb oldalon a bedás mellett lévő „nagyító” szimbólumra, hogy a keresést végrehajtsa.

II. Hogyan tudom lekérni és kiszámíttatni az árat?

  1. Miután elindította a keresést, azok a szálláshelyek jelennek meg, amelyek megfelelnek a keresési feltételeinek. Kattintson most a kiválasztott objektumra és megkapja a részletes leírást, a további képeket és a pontos árkalkulációt.
  2. Miután kiválasztott egy objektumot, a legkedvezőbb foglalási ajálatot mutatjuk meg Önnek. Ezt az előválasztást aztán Ön megváltoztathatja vagy más szállástípusokat is hozzáfűzhet a választáshoz, amelyek esetében a foglalási javaslat alatt megjelenő rendelkezésre álló lakóegységek jelennek meg, vagy megváltoztathatja a számot és ezután kattintson az "ár kiszámítása" gombra.
  3. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a részvételi díj pontos összegét csak akkor tudjuk kiszámítani Önnek, ha a kereső megfelelő ablakaiban előzőleg megadta az érkezési és indulási dátumot, valamint a személyek számát.
  4. Ha még nem adta meg az érkezés és elutazás időpontját, az objektum képei alatt egy lekérdezés fog megjelenni, amelybe az Ön adatait kell bevinni. Ezután láthatja az objektum árát is.

III. Hogyan foglalhatok?

  1. Az „Ön választása” mezőben lévő árkalkuláció alatt jobbra a teljes ár mellett megjelenik a "Foglalás most” mező. Ha erre rákattint, rögtön a foglalási nyomtatványhoz jut.
  2. Kérjük, adja meg a személyes adatait és a fizetési adatokat, majd kattintson a narancssárga színnel jelölt, nagy „utazás foglalása” gombra

IV. Általános üzleti feltételek

A foglalási nyomtatványban, mint ahogy minden oldal alján is, talál egy linket az Általános Üzelti Feltételeinkhez. Ezt ott megnézheti vagy onnan letöltheti.
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Adrialin nem tárolja el a szerződés szövegét. Természetesen a foglalási visszaigazolásunkkal Ön minden idevonatkozó foglalási adatot megkap.

V. A foglalás visszaigazolása

  1. Foglalása beérkezését követően néhány percen belül kapni fog egy beérkezési visszaigazolást vagy foglalási visszaigazolást e-mailben a további eljárásokkal kapcsolatos valamennyi részlettel
  2. Amennyiben foglalásának elküldése után egy órán belül nem kap tőlünk e-mailt, kérjük, értesítsen bennünket!
  3. Amennyiben Ön először csak beérkezési visszaigazolást kapott a foglalásról, rendszerint 24 órán belül e-mailben megküldjük Önnek a foglalási visszaigazolást a számlával együtt.

VI. Fizetés

Attól függően, hogy melyik ajánlatot kívánja lefoglalni, az utazási díj részünkre vagy a teljesítő részére helyszínen történő kifizetési mód kerül beállításra. Ez az információ a ?Fizetési módok? alatt jelenik meg, amint Ön elvégezte az ár kiszámítását a kívánt objektumhoz. Ha a kifizetések részünkre történnek, akkor Ön a foglalási eljárás során három fizetési mód közül választhat:

  1. Banki átutalással történő fizetés
    • A foglalás visszaigazolása után kérjük, hogy haladéktalanul fizesse meg az utazás árának 20 a % -át.
    • A fennmaradó összeg 6 héttel az utazás megkezdése előtt esedékes. Néhány objektumban lehetőség van arra, hogy a maradék összeget a helyszínen az érkezéskor fizessék meg.. Ezt a lehetőséget az árkalkulációnál mutatjuk, ha ezt felajánlották..
    • Rövid lejáratú foglalások esetén (az utazást megelőző 6 héten belül) a teljes összeget ki kell fizetni. Azoknál az objektumoknál, ahol helyszíni maradék összeg befizetést kínálunk, csak előleget kell fizetni és a maradék összeget aztán az érkezéskor a helyszínen.
    • Átutalással történő kiegyenlítés legfeljebb csak az érkezés előtt 41 nappal lehetséges, az utolsó 40 napon belüli kifizetésre csak a 2-4 pontokban leírt fizetési módok fogadhatók el.
    • Az esetlegesen igénybe vett plusz szolgáltatásokat a helyszínen kell fizetni (az objektum leírásánál felsoroltuk, ha ezek benne vannak az árban).
  2. Hitelkártyával történő fizetés
    • A következő hitelkártyákkal fizethet: Master, VISA és American Express.
    • Az olyan foglalás esetén, amely több mint 7 héttel az utazás megkezdése előtt történik, lehetősége van kiválasztank, hogy a teljes összeget fizeti vagy csak 20 % előleg levonása történjen. Amennyiben Ön az előlegfizetést választja, akkor a fennmaradó összeg az utazás megkezdése előtt 6 héttel levonásra kerül. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a hitelkártyája ebben az időszakban még érvényes legyen. Azon objektumok esetében, ahol a hátralék a helyszínen is kifizethető, itt csak előleget kell fizetni, a maradék összeg aztán a helyszínen az érkezéskor fizetendő.
    • Az esetleg igénybe vett szolgáltatások díját a helyszínen kell fizetni. (Kivéve, ha a szálláshely leírásában külön feltüntetik, hogy az ár adott szolgáltatást tartalmazza.))
  3. fizetés terheléssel
    • Ha rendelkezik Németországban bankszámlával, akkor Ön terheléssel is fizethet.
    • Az olyan foglalás esetén, amely több mint 7 héttel az utazás megkezdése előtt történik, lehetősége van kiválasztank, hogy a teljes összeget fizeti vagy csak 20 % előleg levonása történjen. Amennyiben Ön az előlegfizetést választja, akkor a fennmaradó összeg az utazás megkezdése előtt 6 héttel levonásra kerül. Azon objektumok esetében, ahol a hátralék a helyszínen is kifizethető, itt csak előleget kell fizetni, a maradék összeg aztán a helyszínen az érkezéskor fizetendő.
    • Az esetleg igénybe vett szolgáltatások díját a helyszínen kell fizetni. (Kivéve, ha a szálláshely leírásában külön feltüntetik, hogy az ár adott szolgáltatást tartalmazza.)
  4. PayPal fizetés
    • Amennyiben Ön rendelkezik Paypal számlával, lehetősége van paypallal fizetni.
    • Az olyan foglalás esetén, amely az utazás előtt több mint 7 hétten történik, lehetőség van annak a kiválasztására, hogy a teljes összeget, vagy csak 20 % előleget vonjanak-e le. Ha Ön az előlegfizetést választja, akkor röviddel az esedékesség előtt kapni fog egy linket, amellyen keresztül ismételten megadhatja a kifizetési információkat, hogy az levonásra kerülhessen. Azon objektumok esetében, ahol a hátralék a helyszínen is kifizethető, itt csak előleget kell fizetni, a maradék összeg aztán a helyszínen az érkezéskor fizetendő.
    • Az esetleg igénybe vett szolgáltatások díját a helyszínen kell fizetni. (Kivéve, ha a szálláshely leírásában külön feltüntetik, hogy az ár adott szolgáltatást tartalmazza.)

VII. Utazási okmányok

  1. Ha az utazás teljes díját a teljesítőnél a helyszínen rendezik, a foglalás visszaigazolásával megküldjük Önöknek a címet és a szállás kapcsolati adatait.
  2. Amennyiben a teljes utazási díjat vagy előleget teljesít felénk, a teljes utazási díj, illetve a maradék összeg helyszínen történő kifizetését követően, az előleg beérkezése után, e-mailben vagy kérésre postai úton szívesen megküldjük Önnek az érkezéshez szükséges dokumentumokat (utazási utalványt útleírással és utazási információkkal).

VIII. Az Ön támogatása

Természetesen a németországi vevői központunkban lévő munkatársaink tanácsokkal segítik és támogatják Önt a foglalása előtt és közben. Nyaralása alatt a szálláshelyén lévő személyzet, vagy a településen található felelős dolgozók segítik Önt.

GONDTALANUL utazni

  • Utazása közben is segítünk Önnek
  • Árgarancia
  • Több ezer elégedett vendég

50,00 € OLCSÓBB GARANCIA

Tovább

Tagja

  • az Adrialin  RDA tag

Partnere

  • Adrialin a Horvát Turisztikai Központ partnere

Biztonságos fizetés

 Átutalás és a következő fizetési módok:
PayPal, Terhelés, MasterCard, Visa, American Express

Adrialin világszerte

  • DE
  • AT
  • IT
  • CZ
  • HU
  • SK
  • GB
  • FR
  • NL
  • PL
  • HR
  • SI
  • DK
  • SE
  • NO
  • CH
  • RU
  • BE
  • DE
    • DE DE
    • AT AT
    • IT IT
    • CZ CZ
    • HU HU
    • SK SK
    • GB GB
    • FR FR
    • NL NL
    • PL PL
    • HR HR
    • SI SI
    • DK DK
    • SE SE
    • NO NO
    • CH CH
    • RU RU
    • BE BE