Üdülés Horvátországban az Adrialinnal

Általános üzleti feltételek

A foglalás során a szerződés szövegét nem tároljuk. Az általános szerződési feltételeket, amelyek PDF formátumban állnak az Ön rendelkezésére, saját maga tárolhatja.

1. Jogviszony

1.1. Az Ön, mint ügyfél közötti jogviszony és a Adrialin d.o.o., Krčka 2a, 53270 Senj, Kroatien, bejegyezve Handelsgericht Rijeka unter der Nummer 020025972 (a továbbiakban: ADRIALIN, "utazásszervező" vagy "szervező") a jogszabályi rendelkezések és az alábbi utazási feltételek (ÁSZF) irányadóak, amelyek kiegészítik és kiegészítik a jogszabályi rendelkezéseket. A foglalással minden ügyfél elismeri, hogy a jelen feltételek kizárólag rá és az általa regisztrált személyekre nézve kötelezőek.

1.2. Az Általános üzleti feltételek (ÁÜF) bármikor megtekinthető a katalógusban és online (nyomtatóbarát) változatban is.

2. Az utazási szerződés megkötése

2.1. A foglalást nagykorú személyek írásban, szóban, telefonon vagy online tehetik meg az ADRIALIN-nál. A foglalással Ön kötelező érvényű ajánlatot tesz az ADRIALIN számára a szállásszerződés megkötésére, amelyhez Ön mindaddig kötve van, amíg az ADRIALIN írásban vissza nem igazolja vagy vissza nem mondja azt. A szállásszerződés akkor jön létre, amikor az ADRIALIN elküldi az online foglalási visszaigazolást/számlát szöveges formában, amelyet azonnal, de legkésőbb 7 napon belül e-mailben elküld. Kérjük, vegye figyelembe: az ADRIALIN által e-mailben küldött automatikus visszaigazolás a foglalás beérkezéséről, amelyet online foglalás esetén küldünk, nem minősül foglalási visszaigazolásnak.

2.2. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a törvényi előírások szerint a kínált teljesítések esetében nem áll fenn az elállás joga, kizárólag a törvényes visszalépési és felmondási jogok vannak érvényben.

2.3. Utazási irodák és más szolgáltatók csak közvetítőként lépnek fel.

2.4. Ha egy objektum nem áll rendelkezésre, az ADRIALIN egy vagy több megfelelő alternatívát tud felajánlani az ügyfélnek. Önt és az utazásszervezőt nem köti ez az új ajánlat. Ha el kívánja fogadni, az eljárás ugyanaz, mint egy új foglalás esetében.

2.5. Vásárlói kívánságokat a foglalás során szívesen fogadunk és ezeket a bérbeadónak ill. az üzemeltetőnek továbbítjuk. Azonban kérjük, hogy ügyeljen arra,hogy az Adrialin ezek teljesítésére nem tud garanciát vállalni. Különleges kívánságok, valamint egy előfeltétel szerinti foglalás és szóbeli mellékmegállapodások csak akkor érvényesek, ha azokat az Adrialin írásban visszaigazolta.

3. Fizetés

A foglalási folyamat során a következő fizetési lehetőségek közül választhat:
- Banki átutalással történő fizetés
- fizetés közvetlen beszedéssel (csak Németországban és Ausztriában)
Az indulás előtti utolsó 21 napon belüli, rövid határidővel történő foglalás esetén a fizetés csak közvetlen terheléssel lehetséges (csak Németországban). A folyamat során az online érzékeny személyes adatokat, például a számlaszámot, nevet és címet a szolgáltatás SSL-technológiával titkosítja.

3.1. Fizetés

3.1.1 A foglalót a foglalási visszaigazolás kézhezvételekor azonnal be kell fizetni. Az összeg a lefoglalt objektumtól függ, és az ajánlatban előzetesen feltüntetésre kerül. A foglalót a számlázás után írják jóvá a teljes összegben.

3.1.2. Az esedékesség dátuma a foglalási visszaigazolásban található.

3.1.3 A számlázásra az fennmaradó összeg beérkezésekor kerül sor.

3.1.4. Az utazás megkezdése előtti 50. naptól kezdve történő foglalások (rövid távú foglalások) esetén a teljes összeg azonnal esedékes.

3.1.5. Ha a foglaló vagy a fennmaradó összeg, illetve rövid távú foglalás esetén a teljes bérleti díj nem érkezik meg időben, az ADRIALIN megtagadhatja a szolgáltatás nyújtását. Ezenkívül az ADRIALIN emlékeztető és határidő kitűzése után felmondhatja a szerződést. A szervező kártérítésként a 8.2. pontban meghatározott lemondási díjtáblázatoknak megfelelően lemondási díjat követelhet, feltéve, hogy nem állt fenn olyan bérleti díjhiány, amely a szervezőt a szerződés felmondására jogosította volna az adott időpontban.

3.2. Fizetés terhelési eljárással (csak német vagy osztrák bankszámlával)
A beszedési megbízással történő fizetés esetén Ön felhatalmazza az ADRIALIN-t, hogy a Sparkasse Baden-Baden Gaggenau, Sophienstr. 1, D-76530 Baden-Baden közreműködésével a megadott számláról a SEPA-beszedés útján beszedje a fizetéseket, és utasítja hitelintézetét, hogy a beszedéseket teljesítse. A felmondási idő egy napra csökken. A hitelintézettel egyeztetett feltételek érvényesek. A takarékszámlákról nem lehetséges a közvetlen beszedés.

3.3.Ha Ön egy másik szolgáltató portálján keresztül végezte el a foglalását, és ha a kifizetés az ő részére történik, akkor ez az adott szolgáltató feltételei alapján történik. Kérjük, érdeklődjön ezzel kapcsolatosan a szolgáltatójánál.

4. utalványok

4.1. Ha van egy utalványkódja az azonnali utalványhoz, és foglaláskor szeretné beváltani, akkor ezt foglaláskor meg kell adni. A teljes összeget a megfelelő utalvány értéke csökkenti. A meglévő foglalásokkal szembeni későbbi beszámítás nem lehetséges.

4.2. Pénzvisszafizetési utalványokkal a megfelelő utalványértéket az utazás vége után fizetjük meg Önnek.

4.3. Ha egy utalványt felajánlottak valamely akció eredményeként, vagy ha bizonyos objektumokat pénz-visszafizetési utalvánnyal hirdetnek, akkor a vonatkozó utalvány feltételei érvényesek.

5. Utazási okmányok

5.1. Az utazási utalványt az utazási összeg vagy a teljes bérleti díj megfizetése ellenében küldjük meg az ügyfélnek. Amennyiben a fennmaradó összeget a helyszínen kell befizetni, az utazási utalványt a szerződésben meghatározott bérleti kaució beérkezése után küldjük ki. Az utazási utalvány az illetékes utazási iroda bérlőjeként vagy a helyszíni kulcstartó (recepció, ingatlankezelő), illetve a szálloda vagy üdülőhely bérlőjeként azonosítja Önt. Ez tartalmazza az útbaigazítást az illetékes utazási irodához vagy a lefoglalt ingatlanhoz, címüket és telefonszámukat, valamint a bejelentkezési időket. Az ügyfél vegye figyelembe, hogy a fennmaradó úti okmányokat csak a teljes fizetés beérkezése után küldi el.

5.2. Kérjük, haladéktalanul jelezze felénk, ha legalább 5 nappal az indulás előtt nem kapta meg tőlünk az úti okmányait. Ebben az esetben azonnal elküldjük Önnek, a befizetését feltételezve. Ha Ön nem értesít bennünket, és az utazási okmányok hiánya miatt nem indul el, azt illetékköteles lemondásként kell kezelnünk.

5.3. Ha egy másik szolgáltató portálján keresztül foglalta le, akkor valószínű, hogy az utazási dokumentumokat nem az ADRIALIN-tól kapja meg, hanem tőlük. Kérdezze meg a szolgáltatót.

6. Szolgáltatások, árak

6.1. Az ADRIALIN által a szállásszerződés részeként nyújtandó szolgáltatások köre és jellege kizárólag a katalógusokban, illetve az ADRIALIN weboldalán található leírásokra, illusztrációkra, árinformációkra érvényes, amelyek az utazási időszakra érvényesek, ahogyan azok lettek. a szerződés alapja, valamint az azon szereplők Referencia adatok a foglalási visszaigazolásban. A szerződéses szolgáltatások körét megváltoztató mellékszerződések kifejezett szöveges megerősítést igényelnek.

6.2. A községek átalánydíjat vetnek ki, amelyek napra és személyre fizetendők és ezt helyi idegenforgalmi adónak vagy üdülési adónak nevezik. Nézze meg az objektum leírásánál, hogy ez benne van-e már az árban vagy esetleg azt Önnek a helyszínen kell fizetnie.

6.3. Hogy az alábbi szolgáltatások és költségek benne vannak-e az árban, azt az adott objektum leírásánál találja meg: áram-, víz- és gázhasználat, ágynemű, végső takarítás és más plusz szolgálatások, amelyek a leírásban megtalálhatók.

6.4. A további kiegészítő szolgáltatások ennek megfelelően kerülnek kiírásra és a helyszínen fizetendők

6.5. A kulcsok átadásakor az esetleges károk biztosítékaként egy megfelelő összeget (kauciót) kérhetnek. A visszafizetés vagy az elszámolás akkor történik, ha a lakóegységet és a leltárban szereplő tárgyakat a nyaralás végén rendes állapotban, kitakarítva átadták..

6.6. Az apartmanokban és nyaralókban a végtakarítást minden esetben Önnek, mint utasnak kell elvégeznie, függetlenül a bérbeadó által elvégzendő végtakarítástól. A végtakarítás részét képezi az edények elmosogatása és elrámolása, valamennyi szemét eltávolítása és az összes helyiség felsöprése, hogy a bérleményt tisztára sepert állapotban lehessen átadni.

6.7. A szálláshelyek leírásánál utalunk arra, hogy a bérleményben van-e törölköző vagy kell-e magunkkal vinni. Konyharuhát néhány esetben a bérbeadó biztosít, mi azonban általánosságban mégis azt ajánljuk, hogy ezeket vigyen magával. Szintén vigyen magával rendszerint WC-papírt (a szállodák kivételével), valamint mosogató- és tisztítószereket!

6.8. Amennyiben pót- és/vagy gyermekágyak is rendelkezésre állnak, arra az adott szálláshely leírásánál megfelelő utalást talál. A foglaláskor minden esetben jelezni kell, ha pót- és gyermekágyat igényel, amit írásban visszaigazolunk, valamint a befizetési bizonylatnak is tartalmazni kell arra vonatkozó bejegyzést.

6.9. Szintén az adott szálláshely leírásából tudhatja meg, hogy szabad-e oda házi állatot bevinni vagy sem. A foglaláskor minden esetben jelezni kell, ha házi állatot kíván magával hozni, akkor is, ha az a leírás szerint engedélyezett! Az engedély alapvetően csak egy házi állatra vonatkozik! Amennyiben házi állatok nem megengedettek, az nem jelenti szükségszerűen, hogy az épületben, az üdülőben stb. ne kell számítani házi állatokra, vagy hogy az Ön által lefoglalt szálláshelyen időnként ne tartanának házi állatokat is. Amennyiben a házi állatok alapvetően engedélyezettek, az nem jelenti automatikusan, hogy azok mindenütt szabadon mozoghatnak. Sok üdülőben például nem szabad kutyákat bevinni az úszómedence közelébe és a zöldterületre, fokozottan vonatkozik ez az éttermekre stb. Előfordulhat, hogy a kutyákat pórázon kell tartani. A magánházak úszómedencéi szintén tiltott területnek számítanak a kutyák számára. A strandszakaszokra vagy a strandokra háziállatokat sok helyen nem lehet bevinni, így az embernek ebben az ügyben sokszor mobilitást kell mutatnia.

6.10. Az akciós utaknál, pl. 14=10 vagy 7=5, ha a bérleti díjból adunk százalékos kedvezményt, a korai foglalásnál adott árkedvezményeknél vagy más különleges ajánlatoknál az esetlegesen változó mellékköltségeket az utazás teljes tartamára kell számolni. Amennyiben akciós utaknál a kinttartózkodás két utazási szezont is átfed, mindig az alacsonyabb heti vagy napi árat vesszük alapul a kedvezmény számításakor.

6.11. Ha az Adrialin kimondottan idegen néven más utazásszervezők programmjait közvetíti vagy idegen szolgáltatók egyes szolgáltatásait, mint pl. kirándulásokat, repülőutakat, bérautókat stb. közvetít, úgy az Adrialin csak a szabályszerű közvetítésért tartozik felelősséggel és nem magáért szolgáltatásért. A közvetített szerződés és annak tartalmának teljesülésére a megfelelő törvényi rendelkezések és adott esetben a mindenkori szerződéses partner feltételei irányadók.

7. A szolgáltatás körében és/vagy feltételeiben beálló változások

7.1. Az egyes utazási szolgáltatások változásait vagy eltéréseit a bérleti szerződés elfogadott tartalmától, amelyek a szerződés megkötését követően szükségessé válnak, és amelyeket nem a jóhiszeműség ellenében hoztunk létre , csak akkor engedélyezettek, ha a változások és eltérések nem jelentősek, és nem befolyásolják a lefoglalt utazás általános végrehajtását. A garanciális igények változatlanok maradnak, amennyiben a megváltozott szolgáltatások nem megfelelőnek bizonyulnak.

7.2. Az előző bekezdésben említett jogok a teljesítésben bekövetkezett lényeges változás esetén is megilletik Önt, és ezeket a lényeges változásról szóló értesítést követően haladéktalanul érvényesíteni kell.

7.3. A foglalás során fellépő változásokat (személyek számának emelkedése, amennyiben megengedett, hosszabbítás) ADRIALIN 30 Eurós többletköltségi felár ellenében intézi el. A foglalásban fellépő minden más változást lemondásként kezelünk.

7.4.1. A foglalás módosítása az érkezés előtti 7 napon belül nem lehetséges. Az érkezés előtti utolsó 3 héten belüli foglalásmódosítás miatt felmerülő további költségek kizárólag beszedési megbízással fizethetők.

7.4.2. Hajós körutak átfoglalása csak az utazás megkezdése előtti 60 napon belül lehetséges. Az átfoglalási díj a visszaigazolt hajóút árának 5%-a. Egyes személyek utazásának lemondása esetén (a ténylegesen résztvevők számának megváltoztatása), amely 3 nappal az utazás megkedése előtt történik, a lefoglalt ellátást (fél- vagy teljes panziót) a lemondott személyekre is teljes egészében ki kell fizetni.

8. Lemondás

8.1. Ön a bérleti időszak kezdete előtt bármikor elállhat a szállásszerződéstől. Az elállási nyilatkozat nem kötött meghatározott formához, de mindkét fél számára ellenőrizhetőségi okokból javasoljuk az írásos elállási nyilatkozatot vagy a megerősítésre irányuló kéréssel ellátott e-mailt. A visszavonás szempontjából az ADRIALIN által az elállási nyilatkozat kézhezvételének időpontja a meghatározó.

8.2. A visszalépési díjakra vonatkozó igényünk mértéke a mindenkori objektumra vonatkozó aktuális sztornózási feltételekhez igazodik.Az árkiszámítás megtörténte után látható lesz az Ön számára az internetoldalon, és szerepel majd a foglalási visszaigazolásán.

8.3. Az utazástól való visszalépéstől eltérő az eljárás módja, amennyiben Ön él arra vonatkozó jogával és kéri, hogy Ön helyett egy 3. személy utazhasson. Ennek azonban feltétele, hogy az utazás megkezdése előtt az ADRIALIN-t mint utazásszervezőt idejében, írásban értesítse, hogy az a szükséges módosító intézkedéseket végrehajthassa. Feltétele továbbá, hogy a 3. személy megfelel az utazás különleges követelményeinek, valamint, hogy a változtatásnak törvényes előírások és hatósági rendelkezések nem állnak útjában. Amennyiben az utazásszervező engedélyezi és visszaigazolja a névváltoztatást, az új utas magára vállalja az utazási szerződésből eredő jogokat és kötelezettségeket. A változtatásokból származó költségekért az ADRIALIN műveletenként 30 euró módosítási díjat számol fel Önnek.

8.4. Önnek mint bérlőnek jogában áll, hogy az ADRIALIN mint utazásszervezővel szemben bebizonyítsa, hogy egyáltalán nem vagy csak lényegesen kisebb mértékű kár keletkezett, mint a követelt összeg.

8.5. Ha Ön egy másik szolgáltató portálján keresztül végezte el a foglalását, akkor eltérő lemondási díjak válhatnak esedékessé. Kérjük, informálódjon erről a szolgáltatójánál.

9. Visszalépés / az utazási szerződés felmondása az ADRIALIN részéről

9.1. ADRIALIN a bérleti időszak kezdete előtt elállhat a szállásszerződéstől, vagy a bérleti időszak kezdete után felmondhatja a szállásszerződést:
a) azonnali hatállyal, ha az utas az utazás lebonyolítását a figyelmeztetés ellenére tartósan zavarja, magatartásával másokat veszélyeztet vagy más szerződésellenes magatartást tanúsít.
b) azonnali hatállyal, ha az utazás lebonyolítását a szerződéskötéskor előre nem látható vis major vagy sztrájk lényegesen megnehezíti, veszélyezteti vagy korlátozza.
Ha az ADRIALIN az a) pont szerint felmondja a szállásszerződést, akkor a teljes árat elveszíti.
Ha az ADRIALIN a b) pontnak megfelelően a bérleti időszak kezdete előtt eláll a szerződéstől, minden befizetett összeg azonnal visszatérítésre kerül; további követelések kifejezetten kizártak.
Ha az ADRIALIN a bérleti időszak kezdete után a b) pont szerint felmondja a szerződést, a teljes árnak az ADRIALIN által megtakarított költségeknek megfelelő részét visszatéríti Önnek.

9.2. Ha a szálláshely leírásában vagy a szerződés részévé vált egyéb dokumentumokban a résztvevők minimális létszáma szerepel, az ADRIALIN legkésőbb az utazás megkezdése előtti 22. napon elállhat a szállásszerződéstől, ha ez a létszám nem teljesül. Ha az ADRIALIN ilyen esetben eláll a szállásszerződéstől, az ügyfél követelheti egy helyettesítő ajánlat biztosítását, feltéve, hogy az ADRIALIN saját kínálatából ezt a saját ajánlatát az ügyfél számára többletköltség nélkül biztosítani tudja. Ellenkező esetben a vásárlónak természetesen haladéktalanul visszatérítjük a teljes árra teljesített befizetéseket.

10. A bérlemények felszereltsége

10.1. Az apartmanokban és nyaralókban rendszerint minden szükséges konyhai edény és evőeszköz megtalálható a foglalásban szereplő személyek számának megfelelően. A hűtőszekrény minden esetben az alapfelszerelés részét képezi, ezért a szálláshelyek leírásában nem mindig kerül külön említésre. Egyéb más technikai segédeszköz azonban csak akkor fordul elő a háztartásban, ha azt a leírásban külön megemlítik.

10.2. Amennyiben műholdon vagy kábelen történő vétel lehetséges, a szövegben műholdas tévével ill. kábeltévével leírást talál. Ezzel azonban nem tudjuk feltétlenül garantálni, hogy a programokat az ügyfél nyelvén is lehet fogni.

10.3. Ha a leírásban kerti bútort (bútorzatot) említenek, az nem azt jelenti, hogy szigorúan minden személyre jut egy kerti szék. A nyugágyak és a napernyők szintén csak akkor állnak rendelkezésre, ha a szálláshely leírásában szerepelnek.

10.4. Minden felkínált szállás a helyi és és országszerte szokásos szállásadásra vonatkozó rendelkezéseknek eleget tesz. Nyaralóobjektumok esetében általában csak nyaralási célra gondoltak, amely érezhető az építési módban és a bútorozásban. A fürdőszoba és a hálószobák sokkal kisebbek, az ágyak eltérnek a megszokottól.Sokminden elsősorban a célszerűséget szolgálja. Az utasnak gondolni kell arra, hogy más országokban más építési előírások vannak érvényben. Így az erkély- és a lépcsőkorlátok jóval alacsonyabbak lehetnek, a lépcsők meredekebbek, az ablakok és az ajtók esetleg nem felelnek meg a megszokott ipari szabványnak. Az objektumok hangszigetelése is eltérhet a megszokottól, azonban az országra jellemző adottságoknak megfelel, így a hang- és zajvédelem különböző lehet. Nyaralóházaknál és nyaralólakásoknál a bérbeadók gyakran saját maguk laknak a nyaralóobjektumban évközben, így a bútorok egy része többek között zárva lehet, mivel abban a bérbeadók saját tulajdona található. A bérlők számára azonban elegendő rakodótér és hely áll rendelkezésre.
A csillagok szerinti nemzetközileg szokásos hotelbesorolás utal a hotel színvonalára és az illetékes ország mindenkori kategóriaadataira alapul.

10.5. A lakás méretére vonatkozó m2 adat egy körülbelüli érték, melynél maximum 10% eltérés lehet A méretadatok az objektumok alapterületét is magukban foglalják, amelyek Önök, mint utazók használatnak. Ide számítanak különösképpen az olyan területek is, mint az erkélyek, loggiák, télikertek vagy a teraszok.

11. A bérlők jogai és kötelességei

11.1. Önnek bérlőként jogában áll a teljes bérleményt használnia, beleértve a berendezést és a használati tárgyakat is. A bérleményt, a berendezési tárgyakat, valamint az esetleges közös létesítményeket köteles a legnagyobb gondossággal kezelni.

11.2. Ön köteles megtéríteni a bérleti időtartam alatt az Ön saját, a kíséretében tartózkodó személyek vagy vendégei hibájából keletkezett károkat.

12. személyek száma

12.1. A bérleményt nem szabad a katalógusban feltüntetettnél és az utazási bonon visszaigazoltnál több személynek elfoglalni (2 évesnél fiatalabb kisgyermek kivételével).

12.2. Ha több személy foglalja el a szálláshelyet, a bérbeadó jogosult a fölös személyeket vissza- ill. kiutasítani, vagy jogában áll ennek megfelelő arányban bérleti díjat, plusz rezsiköltséget követelni.

13. Az érkezés és az elutazás napja

13.1. A szállásokat - amennyiben nem tüntetnek fel külön más időpontot - mindig az érkezés napján 14 és 19 óra között lehet elfoglalni. Amennyiben nem tudja betartani a megbeszélt érkezési időpontot, a rendes fogadtatás nem garantálható.

13.2. Az elutazás napján a bérleményt legkésőbb 10 órakor el kell hagyni és átadni a bérbeadónak ill. megbízottjának.

14. felelősség

14.1. Az ADRIALIN a rendes kereskedőtől elvárható gondossággal felelősséget vállal
a) a szálláshely-szolgáltatás lelkiismeretes előkészítése
b) a szolgáltatók gondos kiválasztása és ellenőrzése
c) a szolgáltatások leírásának valódisága
d) a szerződésben vállalt szolgáltatások megfelelő nyújtása.

14.2. Az ADRIALIN felelőssége a nem személyi sérüléssel járó károkért a bérleti díj háromszorosára korlátozódik, amennyiben a bérlőnek okozott kárt nem szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozták, vagy amennyiben az ADRIALIN felelős a bérlőnél kizárólag a szolgáltató hibájából bekövetkezett kárért.

14.3. Korlátozott vagy kizárt a kártérítési igény az ADRIALIN-nal szemben, amennyiben - a szolgáltató által elvégzendő szolgáltatásokra alkalmazható - nemzetközi egyezmények vagy azokon alapuló törvényes előírások alapján, a szolgáltatóval szemben kártérítési igény csak bizonyos feltételek vagy korlátozások mellett érvényesíthető vagy bizonyos feltételek esetén kizárt.

14.4. A törvényi rendelkezések szerint Ön köteles a szolgáltatások esetében fellépő bármiféle zavar esetén minden Öntől telhetőt megtenni annak érdekében, hogy a zavar elhárítását elősegítse és az esetlegesen felmerülő károkat alacsony szinten tartsa vagy elkerülje. Ebből adódóan Ön mindenképpen köteles a reklamációkat a helyi utazási iroda/kapcsolattartó partner felé haladéktalanul jelezni. A teljesítési kifogásról szóló haladéktalan értesítés tudatos elmulasztása esetén az utazásszervező mentesülhet kárenyhítési vagy kártérítési kötelezettség alól.

14.5. Az egyes szolgáltatások végzői (tulajdonos, gondnok, ügynökség stb.) nem utaskísérő szerepet töltenek be, nem az ADRIALIN képviselői, és nem jogosultak, igényeket elismerni és jogilag kötelező érvényű nyilatkozatokat tenni és/vagy átvenni.

14.6. A nem szerződésszerűen teljesített szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációkat az ADRIALIN-nal szemben az utazás szerződés szerinti befejezését követő egy hónapon belül lehet érvényesíteni, amely esetben erősen javasoljuk, hogy azokat írásban tegyék meg. Ennek előfeltétele, hogy a megállapodás szerinti szolgáltatást vagy az Ön által elfogadott helyettesítő szolgáltatást nem a szerződésnek megfelelően nyújtották, hogy Ön a hibát késedelem nélkül jelentette, és hogy nem történt megfelelő javító intézkedés. Ha a szolgáltatás jelentős mértékben sérül a hibák miatt, Ön felmondhatja az utazási szerződést. Ennek előfeltétele általában az, hogy Ön méltányos határidőn belül jogorvoslatot kért az ADRIALIN-tól, és ez a határidő eredménytelenül telt el.

14.7. Az egyes üdülőhelyek leírásaiban szereplő adatokért az utazásszervező nem vállalhat felelősséget, mivel azok nem képezik a szerződés tárgyát. Az utazásszervező nincs befolyással azok keletkezésére, valamint nem ellenőrzi az adatok valódiságát.

14.8. Ön és az ADRIALIN között a szálláshely szerződéses lejártát követő egyéves elévülési időszak állapodik meg.

14.9. Az Adrialinnal szembeni igények átruházása harmadik személy részére, akár házastárs és első fokú rokon részére is, kizárt. Ugyancsak nem megengedett, hogy az utazásban résztvevők igényeinek jogi érvényesítését harmadik személy képviselje a saját nevében.

14.10. Repülőutak vagy más szállítások esetén fellépő poggyászkárokat vagy késlekedéseket haladéktalanul jelenteni kell a helyszínen az illetékes szállítmányozási válllalatnak és írásbeli igazolást kell kérni (pl. légi szállítás esetén az elveszett poggyász) annak érdekében, hogy a nemzetközi egyezmények szerint kártérítést lehessen kérni.

15. A beutazásra vonatkozó rendelkezések

15.1. Az EU-tagállamok állampolgárainak a Horvátországba, Olaszországba, Spanyolországba, Franciaországba, Ausztriába és Törökországba való beutazáshoz érvényes útlevéllel vagy személyi igazolvánnyal kell rendelkezniük (30 napnál rövidebb idejű tartózkodás esetén).

15.2. A nem uniós országok állampolgárai felelősek minden utazáshoz szükséges fontos vízum, oltási és vámelőírás végrehajtásának betartásáért. Minden olyan hátrány, különösen az útlemondási költségek kifizetése, amely ezen előírások be nem tartása miatt következik be, Önt terhelik.

15.3. 20,00 Eurós felár ellenében külön igazolást állítunk ki, amely vízum igényléséhez szükséges. Ezt postán küldjük el Önnek.

16. A vonatkozó jog és bírósági illetékesség

16.1. A szállásszerződés egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem eredményezi a teljes szállásszerződés érvénytelenségét.

16.2. Az ügyfél az utazásszervezőt csak annak székhelyén perelheti be.

16.3. Az utazásszervezőnek az ügyfél elleni keresetindítását illetően az ügyfél lakóhelye irányadó. . Az utazásszervezőnek az ügyfél elleni keresetindítását illetően az ügyfél lakóhelye irányadó. Az ügyfél ill. az utazási szerződésben megnevezett szerződéses partner, kereskedők, közjogi vagy magánjogi személyek vagy azon személyek elleni keresetindításra vonatkozóan, akiknek lakóhelye vagy mindennapi tartózkodási helye külföldön van, vagy akiknek a lakóhelye vagy a mindennapi tartózkodási helye a kereset benyújtásának időpontjában nem ismert, az utazásszervező székhelye szerinti illetékes bíróságot kötik ki.

16.4. Az előbbi rendelkezések nem érvényesek,
a) ha és amennyiben a vevő és az utazásszervező közötti szállás-szerződésre alkalmazandó nemzetközi szerződések szerződésben nem kötelező rendelkezéseiből más az ügyfél javára következik, vagy
b) ha és amennyiben az EU tagállamban, amelyhez az ügyfél tartozik, a szállásszerződésre vonatkozó nem kötelező rendelkezések az ügyfél számára kedvezőbbek, mint az alábbi rendelkezések vagy a megfelelő jogszabályi rendelkezések.

16.5. Az Európai Bizottság az online vitarendezés (OS)érdekében egy platformot bocsát rendelkezésre. Ez a platform a következő helyen található: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. E-mail-címünk: : contact@adrialin.hu.

17. útlemondási biztosítás

17.1. Amennyiben az ügyfél egy Adrialin útlemondási biztosítás (RRS) mellett dönt, akkor ennek díja az utazási szerződés megkötése után esedékes.

17.2.1. Ha Ön útlemondási biztosítás opciót foglalt, akkor lemondunk a szerződéseben meghatározott stornódíjról (20% önrész levonásával), ha az utazástól az egyik résztvevő az alábbi okok miatt visszalép:
a) Az utas halála, súlyos balesete, váratlan, súlyos megbetegedése vagy az oltásokkal való összeférhetetlensége;
b) ha az utas tulajdonában tűz, természeti esetmény vagy harmadik fél által elkövetett búűncselekmény következtében kár keletkezik, amennyiben a kár tetemes vagy ha a károk helyreállításához az utas jelenléte szükséges;
c) a munkaadó váratlanul felmondja az utas munkaviszonyát az üzemi viszonyokból adódóan, amennyiben az utas munkahelyének elvesztése ezzel kapcsolatban van
d) az utas munkaviszonyba lép, amennyiben az utas az utazás foglalásakor bejelentett munkanélküli volt és a munkaügyi hivatal jóváhagyta az utazást;
e) az utas váratlan behívása katonai szolgálatba, civil szolgálatba vagy az ezekkel kapcsolatos kötelező szolgálatba, amennyiben a határidőt eltolni nem lehet és az utas a stornódíj költségtérítését harmadik féltől nem kérheti;
f) az utas nem sikerült vizsgáinak ismétlése az iskolában vagy egyetemen, ha az ismétlés elkerülése az iskolalátogatás vagy a tanulmányok meghosszabbodásával jár, ha az utazást a nem sikerült vizsga időpontja előtt foglalta vagy ha az ismétlővizsga időpontja a lefoglalt utazás időpontjára esik;
g) az utasnak az utazásra bejelentett kutyájának súlyos balesete, váratlan, súlyos betegsége, vagy oltásintoleranciája;

17.2.2. Ugyanez érvényes minden vele utazóra, akik az utassal közösen foglalták az utazást, valamint az útlemondási biztosítást.

17.2.3. Az a) és b) pontokban megadott okok továbbá akkor is érvényesek, ha az utas vagy a vele egyenrangú társutas hozzátartozója vagy olyan személy érintett, aki nem utazó kiskorút vagy az utasok vagy társutasok által ápolásra szoruló hozzátartozóját látja el. Ha több mint 4 személy foglalt együtt utazást, az útlemondási biztosítás csak arra az utasra vagy a vele utazóra érvényes, akinek a hozzátartozója vagy kísérője érintett.

17.3. Az utas és minden vele utazó köteles
a) a visszalépés okának bekövetkezte után az utazást haladéktalanul stornírozni, hogy a stornóköltségek a lehető legkisebbek legyenek;
b) a súlyos balesetet, a váratlan, súlyos megbetegedést és az oltásokkal való összeférhetetlenséget orvosi igazolással, a pszichiátriai megbetegedést pszichiáter szakorvos által kiállított orvosi igazolással, a halált halotti anyakönyvi kivonattal kell igazolni. Kérésre szakorvosi igazolást és keresetképtelenséget igazoló dokumentumot kell bemutatni és annek kérdését, hogy egy súlyos baleset vagy egy váratlan, sőlyos megbetegedés miatt az utas utazásképtelen-e, szakorvosi vélemény alapján felül kell vizsgáltatni. Az illetékes orvosok ezen ok miatt mentesülnek a titoktartási kötelezettség alól;
c) A munkahely elvesztése esetén a munkáltató felmondólevelét kell bemutatni;
d) A munkaviszony felvétele esetén a munkaügyi hivatal igazolását kell bemutatni a stornírozott utazás jóváhagyásáról;
e) hogy mindent elkerüljünk, ami egy felesleges költségemelkedéshez vezethetne;
f) Harmadik fél elleni kártérítési igényekről a stornókölség mértékében a szolgáltató részére le kell mondani.

17.4. Ha az utas vagy a vele utazó utastárs valamelyik kötelezettségét megszegi, az útlemondási biztosítás érvényét veszti. Ez nem vonatkozik arra, ha az utas vagy a vele utazó utastárs bizonyítja, hogy mulasztása nem szándékosan és nem súlyos hanyagságból történt. Továbbá akkor sem érvényes, ha az utas vagy a fele utazó utastárs bizonyítja, hogy csak súlyos gondatlanságból cselekedett és a kötelezettségszegése nem jár következményekkel a stornóköltségek mértékéig.

17.5. Az utas vagy a vele utazó személy által viselt önrész mértéke a bekövetkezett útlemondási díj fellépése esetén a megtérítendő kár 20%-a.

18. Adrialin Plus csomag

18.1. Az Adrialin Plus csomag olyan utazási szolgáltatás, amely további védelmet nyújt a nyaralás alatt, és lehetővé teszi az utazás egyszerű megtervezését és kezelését.

18.2. Az Ön oldalán állunk tanácsokkal és támogatással: Ha bármilyen kérdése és aggodalom merülne fel az utazással, valamint az Ön nyaralási helyének feltételeivel és ajánlataival kapcsolatban. Képzett munkatársaink tanácsot adnak Önnek, és örömmel segítenek.

18.3. Az utazási utalványon megtalálja a helyi utazási iroda számát az Ön nyelvén.

18.4. Részletes útikalauzunkban megtalálhatja az összes úti információt az úti célról: az országról, a régiókról és a helyekről. Itt talál ajánlásokat kirándulásokhoz, látnivalókhoz stb. Az éghajlatra és az időjárási időre vonatkozó adatok is rendelkezésre állnak.

18.5. Ezen felül ügyfeleink digitális áttekintéssel rendelkeznek az összes ügyféldokumentumról: foglalási visszaigazolás, utazási utalvány stb.

18.6. A biztonság is a legfontosabb prioritásunk. Erre a célra egy ADRIALIN válságkezelő rendszert hoztunk létre az Ön számára.

18.7. Ezen felül tolmács ügyfélvonalat kínálunk ügyfeleink számára, amelyet a nálunk lefoglalt utazás kapcsán használhat fel.

18.8. Nálunk szakértőkkel müködik együtt: Az utazás előtti, közbeni és utáni tanácsadás és támogatás szolgáltatásunk részét képezi.

szakértői minőség

Pihenje ki magát, mint több ezer elégedett ügyfelünk.

GONDTALANUL utazni

  • Utazása közben is segítünk Önnek
  • Árgarancia
  • Több ezer elégedett vendég

Tagja

Partnere

  • Adrialin a Horvát Turisztikai Központ partnere

Biztonságos fizetés

 Átutalás és a következő fizetési módok:
PayPal, Terhelés, MasterCard, Visa, American Express
ESIF
EU
Hamag

Adrialin világszerte

  • DE
  • AT
  • IT
  • CZ
  • HU
  • SK
  • GB
  • FR
  • NL
  • PL
  • HR
  • SI
  • DK
  • SE
  • NO
  • CH
  • RU
  • BE
  • DE
    • DE DE
    • AT AT
    • IT IT
    • CZ CZ
    • HU HU
    • SK SK
    • GB GB
    • FR FR
    • NL NL
    • PL PL
    • HR HR
    • SI SI
    • DK DK
    • SE SE
    • NO NO
    • CH CH
    • RU RU
    • BE BE