Üdülés Horvátországban az Adrialinnal
Service
Kérdések és válaszok a foglalás menetével kapcsolatban.
I. Három lehetősége van a startoldalon keresztül egy megfelelő nyaralót keresni:
- Egyszerű keresés:
Kérjük, itt adja meg utazásának adatait!:
Kattintson a "Keresés" gombra! Az összes jelenleg rendelkezésre álló szálláshely megjelenik.
Naptár:
A naptár az érkezés és indulás mezőre kattintva nyílik meg. A hónap megjelölésétől balra és jobbra lévő nyíl szimbólumok segítségével oda-vissza válthat a hónapok között. Alternatív megoldásként használhatja a hónap és az év két kijelölőmezőjét is. Egyszerűen kattintson a megfelelő dátumra, hogy azt az indulás vagy érkezés napjaként megjelölje.
Teljes kínálatunk:
Ha Ön egy ország teljes ajánlatát akarja megjeleníttetni, először válassza ki az országot, aztán a régió és helység kiválasztási mezőben válassza ki a „mindet” mezőt és a többi mezőt hagyja üresen. Ezután kattintson a „keresés indítása” gombra! - Részletes
keresés:
Kattintson a „részletes keresés” gombra a bal oldali menüben! Lent az űrlap további része is felnyílik.
Itt adhatja meg a speciális keresési kritériumokat. Ha ezt megtette, kattintson az oldal alján található „keresés” gombra. - Közvetlen keresés
A főmenü alatt jobbra fent található a „közvetlen keresés”, itt lehetősége van arra, hogy bizonyos objektumot közvetlenül kikeressen.
Adja meg a keresési mezőben a kiválasztott nyaraló objektum nevét és kódját. Az első három számjegy beadása után Ön javaslatokat kap a keresésre, amelyekre rákattintva elfogadhat. Ha nem szeretne javaslatot kiválasztani, kattintson a bejegyzéstől jobbra található nagyító ikonra a keresés elindításához.
II. Hogyan tudom lekérni és kiszámíttatni az árat?
- Miután elindította a keresést, azok a szálláshelyek jelennek meg, amelyek megfelelnek a keresési feltételeinek. Kattintson most a kiválasztott objektumra és megkapja a részletes leírást, a további képeket és a pontos árkalkulációt.
- Miután kiválasztott egy objektumot, a legkedvezőbb foglalási ajálatot mutatjuk meg Önnek. Ezt az előválasztást aztán Ön megváltoztathatja vagy más szállástípusokat is hozzáfűzhet a választáshoz, amelyek esetében a foglalási javaslat alatt megjelenő rendelkezésre álló lakóegységek jelennek meg, vagy megváltoztathatja a számot és ezután kattintson az "ár kiszámítása" gombra.
- Kérjük, vegye figyelembe, hogy a részvételi díj pontos összegét csak akkor tudjuk kiszámítani Önnek, ha a kereső megfelelő ablakaiban előzőleg megadta az érkezési és indulási dátumot, valamint a személyek számát.
- Ha még nem adott meg érkezési és elutazási dátumot, az objektum leírása után megjelenik Önnek egy lekérdezés, amely megmutatja, hogy az objektum mikor szabad és kijelzi a megfelelő objektum árát.
III. Hogyan foglalhatok?
- Az „Ön választása” mezőben lévő árkalkuláció alatt jobbra a teljes ár mellett megjelenik a "Foglalás most” mező. Ha erre rákattint, rögtön a foglalási nyomtatványhoz jut.
- Kérjük, adja meg a személyes adatait és a fizetési adatokat, majd kattintson a narancssárga színnel jelölt, nagy „utazás foglalása” gombra
IV. Általános üzleti feltételek
A foglalási nyomtatványban, mint ahogy minden oldal alján is, talál egy linket az Általános Üzelti Feltételeinkhez.
Ezt ott megnézheti vagy onnan letöltheti.
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Adrialin nem tárolja el a szerződés szövegét. Természetesen a foglalási visszaigazolásunkkal Ön minden idevonatkozó foglalási adatot megkap.
V. A foglalás visszaigazolása
- Foglalása beérkezését követően néhány percen belül kapni fog egy beérkezési visszaigazolást vagy foglalási visszaigazolást e-mailben a további eljárásokkal kapcsolatos valamennyi részlettel
- Amennyiben foglalásának elküldése után egy órán belül nem kap tőlünk e-mailt, kérjük, értesítsen bennünket!
- Amennyiben Ön először csak beérkezési visszaigazolást kapott a foglalásról, rendszerint 24 órán belül e-mailben megküldjük Önnek a foglalási visszaigazolást a számlával együtt.
VI. Fizetés
A fizetésre vonatkozó információk a "Fizetési lehetőségek" alatt jelennek meg, amint elvégezte a kívánt objektum árkalkulációját. A foglalás során három fizetési mód közül választhat:
- Banki átutalással történő fizetés
- A foglalás visszaigazolása után kérjük, hogy haladéktalanul fizesse be az utazás árának 20 a % -át.
- A fennmaradó összeg 6 héttel az utazás megkezdése előtt esedékes.
- Rövid lejáratú foglalások esetén (az utazást megelőző 6 héten belül) a teljes összeget ki kell fizetni.
- Átutalással történő kiegyenlítés legfeljebb csak az érkezés előtt 41 nappal lehetséges, az utolsó 40 napon belüli kifizetésre csak a 2-4 pontokban leírt fizetési módok fogadhatók el.
- Minden további igénybe vett szolgáltatásért a helyszínen kell fizetni (kivéve, ha az ingatlan leírásában szerepel, hogy az ár tartalmazza azokat).
- Hitelkártyával történő fizetés
- A következő hitelkártyákkal fizethet: Master, VISA és American Express.
- Ha több mint 7 héttel az indulás előtt foglal, akkor választhat, hogy a teljes összeget azonnal, vagy csak az 20 %-ot terheljük le foglalóként. Ha itt a foglalót választja ki, akkor a fennmaradó összeget 6 héttel az indulás előtt vonjuk le. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a hitelkártyája ebben az időszakban még érvényes legyen.
- Minden további igénybe vett szolgáltatásért a helyszínen kell fizetni (kivéve, ha az ingatlan leírásában szerepel, hogy az ár tartalmazza azokat).)
- fizetés terheléssel
- Ha bankszámlával rendelkezik Németországban vagy Ausztriában, akkor fizethet beszedési megbízással.
- Ha több mint 7 héttel az indulás előtt foglal, akkor választhat, hogy a teljes összeget azonnal, vagy csak az 20 %-ot terheljük le foglalóként. Ha itt a foglalót választja ki, akkor a fennmaradó összeget 6 héttel az indulás előtt vonjuk le.
- Minden további igénybe vett szolgáltatásért a helyszínen kell fizetni (kivéve, ha az ingatlan leírásában szerepel, hogy az ár tartalmazza azokat).
- PayPal fizetés
- Amennyiben Ön rendelkezik Paypal számlával, lehetősége van paypallal fizetni.
- Az indulás előtt több mint 7 héttel történő foglalás esetén Ön választhat, hogy a teljes összeget azonnal, vagy csak az 20 %-ot vonjuk le foglalóként. Ha itt választja ki a foglalót, akkor nem sokkal a fennmaradó összeg esedékessége előtt kap egy linket, amelyen keresztül újra megadhatja a fizetési adatokat, hogy azt meg lehessen terhelni.
- Minden további igénybe vett szolgáltatásért a helyszínen kell fizetni (kivéve, ha az ingatlan leírásában szerepel, hogy az ár tartalmazza azokat).
VII. Utazási okmányok
- Ha az utazás teljes díját a teljesítőnél a helyszínen rendezik, a foglalás visszaigazolásával megküldjük Önöknek a címet és a szállás kapcsolati adatait.
- A teljes utazási ár befizetését követően e-mailben, illetve kérésre ingyenesen postai úton is elküldjük Önnek az utazáshoz szükséges dokumentumokat (utazási utalványt útbaigazítással és utazási információkkal).
VIII. Az Ön támogatása
Természetesen a németországi vevői központunkban lévő munkatársaink tanácsokkal segítik és támogatják Önt a foglalása előtt és közben. Nyaralása alatt a szálláshelyén lévő személyzet, vagy a településen található felelős dolgozók segítik Önt.
GONDTALANUL utazni
- Utazása közben is segítünk Önnek
- Árgarancia
- Több ezer elégedett vendég
Tagja
Partnere
Biztonságos fizetés




Adrialin világszerte

-
DE
-
DE
-
AT
-
IT
-
CZ
-
HU
-
SK
-
GB
-
FR
-
NL
-
PL
-
HR
-
SI
-
DK
-
SE
-
NO
-
CH
-
RU
-
BE
-