Üdülés Horvátországban az Adrialinnal

Service

Kérdések és válaszok a foglalás menetével kapcsolatban.

I. Három lehetősége van a startoldalon keresztül egy megfelelő nyaralót keresni:

  1. Egyszerű keresés:
    Kérjük, itt adja meg utazásának adatait!:
    Kattintson a "Keresés" gombra! Az összes jelenleg rendelkezésre álló szálláshely megjelenik.
    Naptár:
    A naptár az érkezés és indulás mezőre kattintva nyílik meg. A hónap megjelölésétől balra és jobbra lévő nyíl szimbólumok segítségével oda-vissza válthat a hónapok között. Alternatív megoldásként használhatja a hónap és az év két kijelölőmezőjét is. Egyszerűen kattintson a megfelelő dátumra, hogy azt az indulás vagy érkezés napjaként megjelölje.
    Teljes kínálatunk:
    Ha Ön egy ország teljes ajánlatát akarja megjeleníttetni, először válassza ki az országot, aztán a régió és helység kiválasztási mezőben válassza ki a „mindet” mezőt és a többi mezőt hagyja üresen. Ezután kattintson a „keresés indítása” gombra!
  2. Részletes
    keresés:

    Kattintson a „részletes keresés” gombra a bal oldali menüben! Lent az űrlap további része is felnyílik.
    Itt adhatja meg a speciális keresési kritériumokat. Ha ezt megtette, kattintson az oldal alján található „keresés” gombra.
  3. Közvetlen keresés
    A főmenü alatt jobbra fent található a „közvetlen keresés”, itt lehetősége van arra, hogy bizonyos objektumot közvetlenül kikeressen.
    Adja meg a keresési mezőben a kiválasztott nyaraló objektum nevét és kódját. Az első három számjegy beadása után Ön javaslatokat kap a keresésre, amelyekre rákattintva elfogadhat. Ha nem szeretne javaslatot kiválasztani, kattintson a bejegyzéstől jobbra található nagyító ikonra a keresés elindításához.

II. Hogyan tudom lekérni és kiszámíttatni az árat?

  1. Miután elindította a keresést, azok a szálláshelyek jelennek meg, amelyek megfelelnek a keresési feltételeinek. Kattintson most a kiválasztott objektumra és megkapja a részletes leírást, a további képeket és a pontos árkalkulációt.
  2. Miután kiválasztott egy objektumot, a legkedvezőbb foglalási ajálatot mutatjuk meg Önnek. Ezt az előválasztást aztán Ön megváltoztathatja vagy más szállástípusokat is hozzáfűzhet a választáshoz, amelyek esetében a foglalási javaslat alatt megjelenő rendelkezésre álló lakóegységek jelennek meg, vagy megváltoztathatja a számot és ezután kattintson az "ár kiszámítása" gombra.
  3. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a részvételi díj pontos összegét csak akkor tudjuk kiszámítani Önnek, ha a kereső megfelelő ablakaiban előzőleg megadta az érkezési és indulási dátumot, valamint a személyek számát.
  4. Ha még nem adott meg érkezési és elutazási dátumot, az objektum leírása után megjelenik Önnek egy lekérdezés, amely megmutatja, hogy az objektum mikor szabad és kijelzi a megfelelő objektum árát.

III. Hogyan foglalhatok?

  1. Az „Ön választása” mezőben lévő árkalkuláció alatt jobbra a teljes ár mellett megjelenik a "Foglalás most” mező. Ha erre rákattint, rögtön a foglalási nyomtatványhoz jut.
  2. Kérjük, adja meg a személyes adatait és a fizetési adatokat, majd kattintson a narancssárga színnel jelölt, nagy „utazás foglalása” gombra

IV. Általános üzleti feltételek

A foglalási nyomtatványban, mint ahogy minden oldal alján is, talál egy linket az Általános Üzelti Feltételeinkhez. Ezt ott megnézheti vagy onnan letöltheti.
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Adrialin nem tárolja el a szerződés szövegét. Természetesen a foglalási visszaigazolásunkkal Ön minden idevonatkozó foglalási adatot megkap.

V. A foglalás visszaigazolása

  1. Foglalása beérkezését követően néhány percen belül kapni fog egy beérkezési visszaigazolást vagy foglalási visszaigazolást e-mailben a további eljárásokkal kapcsolatos valamennyi részlettel
  2. Amennyiben foglalásának elküldése után egy órán belül nem kap tőlünk e-mailt, kérjük, értesítsen bennünket!
  3. Amennyiben Ön először csak beérkezési visszaigazolást kapott a foglalásról, rendszerint 24 órán belül e-mailben megküldjük Önnek a foglalási visszaigazolást a számlával együtt.

VI. Fizetés

A fizetésre vonatkozó információk a "Fizetési lehetőségek" alatt jelennek meg, amint elvégezte a kívánt objektum árkalkulációját. A foglalás során három fizetési mód közül választhat:

  1. Banki átutalással történő fizetés
    • A foglalás visszaigazolása után kérjük, hogy haladéktalanul fizesse be az utazás árának 20 a % -át.
    • A fennmaradó összeg 6 héttel az utazás megkezdése előtt esedékes.
    • Rövid lejáratú foglalások esetén (az utazást megelőző 6 héten belül) a teljes összeget ki kell fizetni.
    • Átutalással történő kiegyenlítés legfeljebb csak az érkezés előtt 41 nappal lehetséges, az utolsó 40 napon belüli kifizetésre csak a 2-4 pontokban leírt fizetési módok fogadhatók el.
    • Minden további igénybe vett szolgáltatásért a helyszínen kell fizetni (kivéve, ha az ingatlan leírásában szerepel, hogy az ár tartalmazza azokat).
  2. Hitelkártyával történő fizetés
    • A következő hitelkártyákkal fizethet: Master, VISA és American Express.
    • Ha több mint 7 héttel az indulás előtt foglal, akkor választhat, hogy a teljes összeget azonnal, vagy csak az 20 %-ot terheljük le foglalóként. Ha itt a foglalót választja ki, akkor a fennmaradó összeget 6 héttel az indulás előtt vonjuk le. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a hitelkártyája ebben az időszakban még érvényes legyen.
    • Minden további igénybe vett szolgáltatásért a helyszínen kell fizetni (kivéve, ha az ingatlan leírásában szerepel, hogy az ár tartalmazza azokat).)
  3. fizetés terheléssel
    • Ha bankszámlával rendelkezik Németországban vagy Ausztriában, akkor fizethet beszedési megbízással.
    • Ha több mint 7 héttel az indulás előtt foglal, akkor választhat, hogy a teljes összeget azonnal, vagy csak az 20 %-ot terheljük le foglalóként. Ha itt a foglalót választja ki, akkor a fennmaradó összeget 6 héttel az indulás előtt vonjuk le.
    • Minden további igénybe vett szolgáltatásért a helyszínen kell fizetni (kivéve, ha az ingatlan leírásában szerepel, hogy az ár tartalmazza azokat).
  4. PayPal fizetés
    • Amennyiben Ön rendelkezik Paypal számlával, lehetősége van paypallal fizetni.
    • Az indulás előtt több mint 7 héttel történő foglalás esetén Ön választhat, hogy a teljes összeget azonnal, vagy csak az 20 %-ot vonjuk le foglalóként. Ha itt választja ki a foglalót, akkor nem sokkal a fennmaradó összeg esedékessége előtt kap egy linket, amelyen keresztül újra megadhatja a fizetési adatokat, hogy azt meg lehessen terhelni.
    • Minden további igénybe vett szolgáltatásért a helyszínen kell fizetni (kivéve, ha az ingatlan leírásában szerepel, hogy az ár tartalmazza azokat).

VII. Utazási okmányok

  1. Ha az utazás teljes díját a teljesítőnél a helyszínen rendezik, a foglalás visszaigazolásával megküldjük Önöknek a címet és a szállás kapcsolati adatait.
  2. A teljes utazási ár befizetését követően e-mailben, illetve kérésre ingyenesen postai úton is elküldjük Önnek az utazáshoz szükséges dokumentumokat (utazási utalványt útbaigazítással és utazási információkkal).

VIII. Az Ön támogatása

Természetesen a németországi vevői központunkban lévő munkatársaink tanácsokkal segítik és támogatják Önt a foglalása előtt és közben. Nyaralása alatt a szálláshelyén lévő személyzet, vagy a településen található felelős dolgozók segítik Önt.

GONDTALANUL utazni

  • Utazása közben is segítünk Önnek
  • Árgarancia
  • Több ezer elégedett vendég

Tagja

Partnere

  • Adrialin a Horvát Turisztikai Központ partnere

Biztonságos fizetés

 Átutalás és a következő fizetési módok:
PayPal, Terhelés, MasterCard, Visa, American Express
ESIF
EU
Hamag

Adrialin világszerte

  • DE
  • AT
  • IT
  • CZ
  • HU
  • SK
  • GB
  • FR
  • NL
  • PL
  • HR
  • SI
  • DK
  • SE
  • NO
  • CH
  • RU
  • BE
  • DE
    • DE DE
    • AT AT
    • IT IT
    • CZ CZ
    • HU HU
    • SK SK
    • GB GB
    • FR FR
    • NL NL
    • PL PL
    • HR HR
    • SI SI
    • DK DK
    • SE SE
    • NO NO
    • CH CH
    • RU RU
    • BE BE